Ocena: roszzzandblack.blogspot.com

sobota, 13 kwietnia 2013

Blog: roszzzandblack.blogspot.com
Autorka:
Kinga M.

Pierwsze wrażenie 5/10 pkt.
Roszzzandblack - co to może oznaczać, co to może być za wyraz? Nic sensownego niestety nie przychodzi mi do głowy, po za ostatnią częścią wyrazu - black. Black to po języku angielskim czarny. Nie wiem dlaczego w adresie jest zawarty kolor czarny, ponieważ wchodząc właśnie na tego bloga wita mnie kolor miętowy, ale o wyglądzie bloga, to w następnym podpunkcie. Przechodząc do belki - widzimy tam napis "WSZYSTKO I NIC, A JEDNAK COŚ". Czemu cały ten tekst jest napisany wielkimi literami? Lepiej było by gdyby były to małe litery, ponieważ lepiej by to wyglądało i sprawiało wrażenie estetyki. Co jak co, ale i tak ten cytat jest bardzo ciekawy i trafił w mój gust. Za cytat duży plus!

Szata graficzna 4/10 pkt.
Hmm.. O szacie graficznej nie mam co dużo napisać, ponieważ za dużo szczegółów w niej nie ma. Nagłówek to zwykły miętowy napis, który jest już w belce, ale okej. Lepiej wygląda już ten minimalizm, niż gdyby Autorka przesadziła z nagłówkiem i wkleiła by tam kilkadziesiąt nie wiadomo jakich zdjęć (bo takie przypadki się zdarzają). Z tym napisem nie było by tak źle, gdyby szerokość bloga była mniejsza, ponieważ teraz jest zdecydowanie za duża. Jak już mowa o wielkości - czcionka w postach jest tu tajże za wielka i za gruba. Zmieniłabym czcionkę na chociażby te 14 mpx. i nie dodawałabym tu pogrubienia tekstu. Gadżety w prawym pasku bocznym są za bardzo ściśnięte. Pasek przydało by się zwiększyć.

Styl postów 16/20 pkt.
Wreszcie tutaj mogę dać dużą ilość punktów! Przeczytałam wszystkie posty i żaden mnie nie zanudził. W niektórych postach Autorka pisze na prawdę genialnie. Tworzy świetne, konkretne i ciekawe zdania. Bardzo  fajnie, że blog nie jest tylko pamiętnikiem, a też małym poradnikiem, gdyż czytając posty możemy dowiedzieć się i trochę o życiu Autorki, a także o jej zainteresowaniach i paskach, które opisuje. Oczywiście  trochę błędów wykryłam, ale na szczęście nie były to żadne ortograficzne. Kilka błędów:

1. "Dzisiaj Dzień Singla więc wszystkim samotnym życzę wszystkiego naj naj naj i buziaczki ode mnie :***" - Przecinki. Przed "więc" wstawiamy, a także po dwóch pierwszych naj powinien się pojawić właśnie przecinek.
2. "Tak więc stwierdzam, że najbezpieczniej jest po prostu iść do sklepu, przymierzyć daną rzecz i w tedy ewentualnie dokonać zakupu. :)" - Słowo "wtedy" piszemy razem!
3. "przez cały weekend wędrowałam z imprezy na imprezę :D" - Na początku zdania stawiamy wielką literę, a na końcu kropkę!

Dodatki 3/5 pkt.
Dodatków na blogu nie ma za dużo, ale na szczęście są te najpotrzebniejsze, czyli: obserwatorzy, tłumacz, archiwum, statystyka i profil Autorki. Jedynie co mi brakuje to etykiety postów. Na blogu nie ma za dużo notek, więc śmiało Kingo mogłabyś je dodać.

Dodatkowe punkty 4/5 pkt.
- za tematyczne posty,
- za świetne wyrażenia,
- za pasje,
- za fantastyczne rysunki.

Podsumowanie: 32/50 pkt.
Bardzo ładny wynik! Ogólnie Twój blog Kingo jest bardzo dobry. Jednak największego plusa otrzymujesz u mnie za posty. Piszesz świetnie! Jeżeli chodzi już o szatę graficzną, to tutaj jest już troszkę gorzej, ale gdybyś dostosowała się do moich rad i pozmieniała niektóre rzeczy było by wprost idealnie. Powodzenia!

8 komentarzy:

Gosia ♥ pisze...

Nom...
A mam pytanie. Dlaczego każdy dostaje takie złe oceny? Nie chcę urazić ani cb. ani innych ale wiesz

Emsils pisze...

Czemu każdy i czemu złe? :)

Unknown pisze...

Gosia- ocena bloga to nie jest tak, że pogadasz z autorką i super opisze tw bloga. Tylko własne przemyślenia na temat opisywanego bloga.

Paskuda pisze...

Zgłosiłam się do ocenialni już miesiąc temu , a nie ma mnie w kolejce. -,- Banner umieściłam też miesiąc temu. -,- Weź, masz zgłószenia, powinnaś się cieszyć, a nie zapisujesz tych zgłoszeń w kolejce. -,-
Bez urazy, ale żal mi cię.!

Emsils pisze...

Regulamin, punkt 1.

Unknown pisze...

Dzięki za ocenę. Faktycznie, wygląd bloga nie jest zbyt dobry i są błędy :O . Postaram się to zmienić. Także ten...dzięki za radę.
Pozdrawiam :**

Gosia ♥ pisze...

Wiem, wiem tylko tak pytałam ...

Paskuda pisze...

Ale ja jestem autorką tego bloga!!
-,-
Na początku napisałam z anonima (wyjaśnienie jest), później ze swojego konta Google. -,-
I TO JA.
NAPISZ NA MAILA, GG , CZY COŚ, TO ZOBACZYSZ. -,-

Prześlij komentarz

Blog contents © Ocenialnia Blogów Emsils 2010. Blogger Theme by Nymphont.