NABÓR

poniedziałek, 6 maja 2013

Kilka osób napisało do mnie maila z zapytaniem czy mogły by do mnie dołączyć. Na początku byłam zdania, że tę ocenialnię będę prowadzić sama. Jednak moje myślenie zmieniło się. Może i w kolejce nie ma za dużo osób, ale przydała by mi się mała pomoc. Tak więc postanowiłam, że przyjmę jedną osobę na staż, a później zdecyduję czy zostanie ze mną na zawsze.

Aby zgłosić się, napisz w e-mailu:
- swój nick, pod którym będziesz chciał oceniać,
- swój prawdziwy (!) wiek,
- adres swojego bloga (jeżeli taki posiadasz),
- ile możesz miesięcznie wystawić ocen,
- dlaczego chcesz oceniać blogi.

Zgłoszenia będą przyjmowane do 10 maja, na e-mail: emsils.ocenialnia@gmail.com
Każdemu kto się zgłosi przydzielę blog (ten sam) do oceny, którą będzie miał napisać w e-mailu. Najlepsza ocena wygra, a osoba, która ją napisała zostanie przydzielona do ocenialnii.
Powodzenia! :)

13 komentarzy:

Unknown pisze...

Kurcze. Chciałam się zgłosić, ale jestem w trakcie kupowania laptopa i raczej nie dałabym rady. Aktualnie tylko funkcjonuje na tel . Może innym razem :-)

Anonimowy pisze...

Zgłoszenie wysłane!
Sara

Unknown pisze...

Chciałabym, ale mogłabym napisać do Ciebie po tym, jak ocenisz mojego bloga? Jestem gdzieś tak na początku listy ( rememberme98.blogspot.com ) bo nie wiem, czy się nadaję. :)

Emsils pisze...

Jesteś czwarta w kolejce, więc nie wiem czy uda mi się ocenić cztery blogi do niedzieli...
Ale przecież możesz zgłosić się przed oceną :)

Kasia Z. pisze...

No to czekamy na wyniki i oceniającą! ;)

Mauta pisze...

Zgłoszenie wysłane. ;P
Pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

Chcemm!!

Unknown pisze...

Nie wiem czy się nadaję, najpierw chciałabym jednak dowiedzieć się, czy dostatecznie prowadzę bloga. No ale dobrze, zgłoszę się :)

Unknown pisze...

Kiedy zostaną ogłoszone wyniki?

Anonimowy pisze...

Spóźniłam się
;(

Anonimowy pisze...

Kiedy wyniki? ;)

Emsils pisze...

Jeszcze wszyscy nie przesłali ocen, ale mam nadzieję, że do piątku poznamy wyniki.

Unknown pisze...

Nie mogę się już doczekać :)

Prześlij komentarz

Blog contents © Ocenialnia Blogów Emsils 2010. Blogger Theme by Nymphont.