Ocena: rememberme98.blogspot.com

czwartek, 23 maja 2013

Autorka: Agata D

Pierwsze wrażenie 6/10 pkt
Z łatwością można rozszyfrować adres bloga. Składa się on ze słów "Remember me" (tłum. Pamiętaj mnie) oraz dwóch cyfr "98", które zapewne oznaczają rok urodzenia autorki. Muszę przyznać, że adres nie zachwyca, tak samo jak belka, na której widnieje napis "Remember me". Nie stać Cię na coś bardziej oryginalnego? Proponuję zamieścić jakiś mądry cytat, ale ta decyzja należy do Ciebie. Szkoda, że favicona nie została zmieniona. Witają mnie miłe dla oka kolory, dzięki którym pierwsze wrażenie jest dość dobre.

Szata graficzna 8/10 pkt
Na blogu panują różne odcienie koloru miętowego. Całą harmonię zakłóca czarny nagłówek, który kontrastuje z wyglądem bloga. Efekt jest dość ciekawy. Na nagłówku znajdują się rozmazane zdjęcia o różnych rozmiarach. Wygląda to nieestetycznie. Czcionka na blogu jest w miarę czytelna. Choć muszę przyznać, że miałam problem z rozszyfrowaniem kilku liter. Zastanawiam się dlaczego nad prawie każdym gadżetem znajduje się kropka zamiast nazwy. Radziłabym ją usunąć. Nie mam już więcej zastrzeżeń. Cała reszta jest przejrzysta.

Styl postów 19/20 pkt
Agata na swoim blogu pisze o swoim codziennym życiu. Rzadko pojawiają się posty tematyczne oraz zdjęcia jej wykonania. Po przeczytaniu trzydziestu czterech wpisów czuję mały niedosyt. W treści nie znalazłam żadnych większych błędów. Podoba mi się Twój styl pisania. Kilka razy zdarzyło Ci się nie postawić przecinka przed wyrazem "bo". Na Twoim miejscu nie stawiałabym kropki w tytule posta, ponieważ wygląda to nieestetycznie. Przed i po myślniku powinna znajdować się spacja. Reszta jest poprawna.

Dodatki 3/5 pkt
Na blogu znajdują się najpotrzebniejsze gadżety - nic dodać, nic ująć. Uważam, że strona "Polecane blogi" jest zbędna, ponieważ ten sam dodatek znajduje się w lewym pasku bocznym. Nawet 3 blogi się powtarzają. Radziłabym całkiem ją usunąć. Nie należy zaśmiecać bloga nieprzydatnymi dodatkami. Wszystko inne jest jak najbardziej na plus. 

Dodatkowe punkty 1/5 pkt
- za małą ilość błędów

Podsumowanie: 37/50 pkt
Blog jest bardzo dobry. Należy tylko dopracować drobne szczegóły. Na Twoim miejscu usunęłabym strony, zmieniłabym napis na belce i dodałabym faviconę. Miłego blogowania! 

--------
To moja pierwsza ocena na tym blogu. Jak mi poszło? Mam nadzieję, że będziecie wyrozumiali.

6 komentarzy:

Emsils pisze...

Pierwsza ocena jak dla mnie bardzo dobra i sprawiedliwa. :) Jednak nie ukrywam, że mogłaby być troszkę dłuższa. Radzę Ci też pisać cyfry i liczby słownie. Po za tym wszystko świetnie!

Anabell pisze...

Dziękuję! Poprawiłam już tą cyfrę. Postaram się aby następna była dłuższa.

Unknown pisze...

Również uważam, że powinna być troszkę dłuższa :)

Unknown pisze...

W dodatkach napisałaś "nic dodać, nic ująć", a potem, że coś tam trzeba usunąć. To jak?

Unknown pisze...

O jejku, nie spodziewałam się, że tak szybko zostanę oceniona. Dziękuję za słowa krytyki, jak i pochwały. Już teraz biorę się do roboty. Jestem bardzo zadowolona i jeszcze raz dziękuję :)
Powodzenia w dalszej pracy ;)

klaja ε​їз pisze...

Ocena powinna być troszkę dłuższa, ale i tak jest dobrze. Sprawiedliwa, bo widziałam już ten blog i myślę o nim to samo co ty. ;3

Prześlij komentarz

Blog contents © Ocenialnia Blogów Emsils 2010. Blogger Theme by Nymphont.