Ocena: zpasjadozycia.blogspot.com

piątek, 24 maja 2013

Autorka: Wika W.

Pierwsze wrażenie 10/10 pkt
Adres bloga jest oryginalny, a zarazem łatwy do zapamiętania. Wiele blogerek nie decyduje się na polski adres bloga, tylko podąża za modą na język angielski. Jednak Ty się tym nie kierowałaś i za to masz u mnie małego plusa. Na belce widzimy napis "Fiki Blog". Można się domyślić, że Autorką bloga jest dziewczyna o przezwisku Fika. Sama nazwa nie jest oryginalna, można ją raczej uznać za oklepaną. Spodobała mi się favicona - czerwone serce. Ładnie komponuje się z blogiem. Kolorystycznie wszystko do siebie pasuje. Kolorystyka sprawia, że mam ochotę zagłębić się w treść. Pierwsze wrażenie jest bardzo dobre.

Szata graficzna 10/10 pkt
Nagłówek składa się z trzech zdjęć Fiki. Na pierwszym widzimy uśmiechnięta Autorkę bloga, zaś na kolejnym  możemy zobaczyć jej stylizację. Ostatnia fotografia przedstawia Wiktorię z uśmiechem na twarzy, która prawdopodobnie wpatruje się w niebo. Napis "Fiki blog" i adres bloga znajdujące się na nagłówku, dodają mu uroku. Jasne niebieskie tło idealnie współgra z kolorystyką bloga. Czcionka nie jest zbyt duża, ale to nie przeszkadza w czytaniu. Jest czytelna. Już na kilku blogach spotkałam się z podobnym szablonem do Twojego. Bardzo mi się u Ciebie podoba. Mam wrażenie, że blog jest naładowany pozytywną energią.

Styl postów 18/20 pkt
Zainteresowałaś mnie swoimi wpisami. Piszesz przede wszystkim o codzienności, modzie, swoich  pasjach i przemyśleniach. Najbardziej spodobały mi się posty tematyczne. Staraj się pisać je częściej, w końcu jest to jakieś urozmaicenie bloga. Nie spotkałam się z żadnymi błędami ortograficznymi i gramatycznymi. Natomiast zauważyłam kilka błędów interpunkcyjnych. Spróbuj ich unikać. Posługujesz się prostym językiem, nie robiąc przy tym wielu błędów. Często używasz emotikon, przynajmniej takie jest moje odczucie. Powinnaś jeszcze popracować nad postami. Polubiłam Twojego bloga, coś czuję, że będę go częściej odwiedzać.

Dodatki 5/5 pkt
Na blogu znajdują się wszystkie najpotrzebniejsze gadżety. Nie ma etykiet, ale w tym wypadku są one niepotrzebne. Nie wiem czy wiesz, ale baner z konkursem jest już nieaktualny. Radziłabym go usunąć, ponieważ niepotrzebnie zaśmieca bloga. Do każdego posta dodajesz dobrej jakości zdjęcia. Jest to dobry sposób na urozmaicenie wpisu.

Dodatkowe punkty 3/5 pkt
- za wygląd
- za gust podobny do mojego
- za adres bloga

Podsumowanie: 46/50 pkt
To bardzo dobry wynik. Gratuluję, zasłużyłaś na to! Postaraj się jeszcze popracować nad postami. Spraw aby Twój blog był oryginalny i wyróżniał się z tłumu. 

7 komentarzy:

Unknown pisze...

Jakaś nudna ta ocena nic szczególnego.

Unknown pisze...

A i nie napisałaś o tym, że autorka bloga pisze tytuły postów z małej litery. A to jest błędem. A i może się czepiam, ale jak można dać dodatkowy punkt za podobny gust. Ty oceniasz blog, a nie gust autorki.

Cassie pisze...

Gratuluję wyniku, ale faktycznie punkty za'gust podobny do mojego' są bez sensu.

Unknown pisze...

Czuję się trochę pokrzywdzona, bo w dodatkach ja miałam jedno "ale" i dostałam mniej punktów. Ta dziewczyna zaś w takiej samej sytuacji ma full. Być może się znacie, dlatego ta ocena jest ulgowa? Nie wiem, czy to sprawiedliwe, że dostała punkty, za to, że ma taki gust jak Ty. Ocena ma być obiektywna. Mam jeszcze jedno zastrzeżenie, bo ja za interpunkcję straciłam jeden punkt, zaś autorce odjęłaś dwa, chociaż błąd polega na tym samym.
Musisz bardziej się postarać, wiem, że początki są trudne.
Ps. Popieram powyższe komentarze... I przepraszam, jeśli Cię uraziłam.

Gosia ♥ pisze...

Mogła byś się bardziej postarać ale jak na 2 ocenę jest i tak ok :)

Unknown pisze...

Jeśli chcesz możesz ocenić nasz blog:
http://modazycienastolatki.blogspot.com/
Tylko jeśli Ci się naprawdę nie spodoba,to nie opisuj,bo nie chcemy ,żeby ludzie się zrazili!

Unknown pisze...

Bardzo późno zorientowałam się, że mój blog został oceniony ;o
Nazwa mojego bloga to "z pasją do życia", a nie Fiki Blog.

Prześlij komentarz

Blog contents © Ocenialnia Blogów Emsils 2010. Blogger Theme by Nymphont.