Ocena: kaasiaacee.blogspot.com

sobota, 18 maja 2013

Blog: kaasiaacee.blogspot.com
Autorka: Kaasiaacee

Pierwsze wrażenie 4/10 pkt. 
O Matko! - pomyślałam, kiedy przeczytałam adres bloga Autorki. Rozumiem, kiedy w adresie jest zdublowana ewentualnie jedna litera, ale aż trzy to zdecydowanie za dużo! Tutaj mówię nie. Kaasiaacee - brzmiałoby zdecydowanie lepiej bez zdublowanych liter i byłoby o niebo lepsze do zapamiętania. Ale jeżeli chodzi o wybranie samego nicku to jest on na plus. Domyślam się oczywiście, że wziął się od imienia Autorki  - Kasi. W belce widzimy favikonę w kształcie litery "K" i powtórzenie adresu bloga będącym tytułem. Już chyba wiadomo jakie jest moje zdanie dotyczące tego właśnie "wyrazu", więc nie będę się tutaj dalej rozpisywać. Jak dla mnie na sam początek jest za dużo Kaasiaacee. Napis w belce mógłby zostać zastąpiony jakimś ciekawym, mądrym cytatem.

Szata graficzna 5/10 pkt. 
Wchodząc na bloga moją uwagę przykuł nagłówek. Jest on zlepkiem sześciu czarno-białych zdjęć. W sumie nic nadzwyczajnego. Jednak o ile się nie mylę, wszystkie zdjęcia mają wspólną tematykę, a mianowicie ubrania, moda. Nie jest źle, jednak na nagłówku mógłby znajdować się jakiś napis. Na przykład adres bloga. Kolorystyka na blogu jest utrzymana w ciemnych kolorach. Niby nie znajduje się tam wiele barw, ale te, które już są bardzo dobrze się zgrywają. Tło jest w odcieniach fioletu. Wszystko było by dobrze, gdyby nie szerokość bloga. Jest zdecydowanie za duża! Radziłabym ją zmniejszyć. Podobnie jest z długością. Na stronie głównej znajduje się pięć postów. W sumie to nie jest tak dużo, ale w postach jest masa zdjęć i to wydłuża. Przestawiłabym ilość postów z pięciu na trzy. Po za tym czcionka w postach jest ładna i czytelna, dzięki czemu dobrze czyta się notki Autorki. Lewy pasek boczny jest estetyczny i nic się w nim nie miesza. Za to duży plus!

Styl postów 15/20 pkt.
Posty nie są za bardzo treściwe, ale za to są ciekawe. Czytając posty tematyczne i modowe na prawdę wciągnęłam się w lekturę. Radzę Ci pisać więcej takich postów! Zauważyłam, że na blogu znajduje się wiele notek ze stylizacjami. Bardzo fajny pomysł. Wiele osób przeglądających tego bloga może zaczerpnąć inspiracje od Kasi. Znalazłam stylizacje wirtualne jak i na samej Autorce - świetny pomysł, raz trochę tego, raz tego. W postach nie zauważyłam za dużo błędów. Niektóre, pojedyncze zdarzały się, ale od czasu do czasu to nic złego. Pod względem stylistycznym, gramatycznym i ortograficznym Autorka pisze bardzo dobrze. Z interpunkcją jest także świetnie. Pragnę jeszcze dodać, że posty na blogu pojawiają się czasem codziennie, a czasem co 2-3 dni, co jest oczywiście na plus!

Dodatki  3/5 pkt. 
Jak już wspomniałam na blogu jest masa zdjęć. Oczywiście zdjęcia są dobrej jakości, więc to akurat w niczym nie przeszkadza. Gadżety są ładnie i estetycznie poukładane. Nie ma żadnych zbędnych, które tworzyłyby chaos na stronie. Jednak brakuje mi tutaj zdecydowanie etykiet do postów.

Dodatkowe punkty 1/5 pkt.
-
za świetne tematyczne posty.

Podsumowanie: 28/50 pkt. 
Droga Kasiu, posty piszesz bardzo dobre. Najlepsze i najciekawsze są jednak posty tematyczne. Radzę Ci pisać więcej takich. Wygląd bloga jest przeciętny. Zmień zdecydowanie szerokość i długość strony, a będzie o wiele lepiej. 

3 komentarzy:

Kaasiaacee pisze...

Co do adresu, to na blogu zamieściłam niedawno informację o tym, że będę zmieniać pseudonim z bezsensownego "Kaasiaacee" na coś bardziej ciekawego.

Ogólnie dziękuję za ocenę ;)

Anonimowy pisze...

Świetna ocena Emsils!
Co z nowymi oceniającym? (:

Emsils pisze...

Wczoraj dostałam ostatnią ocenę. Teraz muszę je jeszcze raz przejrzeć i zdecydować kto do mnie dołączy. Nie chcę decyzji podejmować pochopnie, gdyż chcę wybrać najlepszą osobę.

Prześlij komentarz

Blog contents © Ocenialnia Blogów Emsils 2010. Blogger Theme by Nymphont.