Ocena: kopnij-to.blogspot.com

niedziela, 10 marca 2013

Blog: kopnij-to.blogspot.com
Autorka: Bobik

Pierwsze wrażenie 8/10 pkt.
Wchodzę na Twojego bloga i zaczynam myśleć. Zaczynam myśleć do czego może się odnosić adres bloga -"kopnij to!". Nic konkretnego nie przychodzi mi do głowy, ale za to adres jest bardzo chwytliwy i łatwy do zapamiętania - to bardzo dobrze! Przejdźmy dalej, do belki. W belce widnieje angielski napis "You don't understand me!", gdy przetłumaczymy to na nasz polski język wychodzi "Nie zrozumiesz mnie!". Co możemy z tego wywnioskować? Autorka jest bardzo tajemniczą osóbką. :) Po samym adresie i napisie w belce niestety nie możemy stwierdzić o czym jest blog. Pragnę jeszcze wspomnieć, że gdy otworzyłam blog Autorki pomyślałam sobie także: "Wow, śliczny wygląd bloga!". Tak, szata graficzna jest bardzo ładna i estetyczna - podoba mi się! Ale o tym już w następnym podpunkcie.

Szata graficzna 9/10 pkt.
Jak już wspomniałam - wygląd bloga bardzo mi się podoba! Nagłówek to niby jakiś tam napis, na jakimś tam tle, ale jednak urzeka. Tło razem z nagłówkiem bardzo ładnie się komponuje, kolorystykę także Autorka trafnie wybrała. Układ ramek także dobry. Wszystkie gadżety są po kolei, ładnie ułożone, nic nie wystaje i wszystkie najpotrzebniejsze dodatki są - gadżetów nie jest ani za dużo, ani za mało, i tak ma być! Jedynie do czego mogę się przyczepić jest to, że blog swoimi kolorami troszeńkę razi w oczy. Kiedy siedziałam w lekko zacienionym miejscu pisząc tę ocenę i patrząc na Twojego bloga trochę oczy mnie zabolały. Jednakże widziałam blogi, gdzie kolorystyka jeszcze bardziej razi, więc nie jest źle! Tak jak napisałam - tylko troszeńkę razi.

Styl postów 20/20 pkt.
Zacznę od tego, że przeczytałam kilkanaście postów i nie znalazłam żadnych błędów stylistycznych, ortograficznych czy tez gramatycznych! Za to wielki plus! W jednym, czy w dwóch postach zauważyłam drobną literówkę lub błąd interpunkcyjny, ale to nic! Autorka pisze zdania pod każdym względem dobrze, logicznie i interesująco. Posty pojawiają się co 2-3 dni czyli dość regularnie.

Dodatki 3/5 pkt.
W drugim podpunkcie już wspomniałam, że gadżety są bardzo ładnie poukładane i nic nie wystaje. Wszystko co powinno znajdować się na dobrym blogu jest.

Dodatkowe punkty 2/5 pkt.
  • Za estetykę, 
  • Za nagłówek.
Podsumowując
Blog mi się bardzo spodobał i nic bym tam nie zmieniała!
42/50 punktów - gratuluję! ;)

6 komentarzy:

Besia pisze...

dziękuję bardzo :)

Kira Chantal pisze...

Podoba mi się Twoje ocenianie :) N apewno jest bardziej pozytywne niż u Szczypty Krytyki.

Emsils pisze...

Miło mi, że tak sądzisz. ;)

Unknown pisze...

Chantal- zauważ ,że każdy inaczej ocenia. A w gruncie rzeczy Szczypta jest bardziej szczegółowa.

Oczywiście nie obrażając tego bloga, bo dopiero się rozkręca.

Gosia ♥ pisze...

Fajna ocena

Unknown pisze...

Zapraszam do mnie. Dopiero zaczynam.
chmury-na-niebie.blogspot.com

Prześlij komentarz

Blog contents © Ocenialnia Blogów Emsils 2010. Blogger Theme by Nymphont.