Ocena: marta-janowska.blogspot.com

niedziela, 17 marca 2013

Blog: marta-janowska.blogspot.com
Autorka: Marta Malinka Janowska

Pierwsze wrażenie 7/10 pkt.
Adres Marta-Janowska.blogspot.com zapewne odnosi się do imienia i nazwiska autorki bloga. W belce jest następujący napis: "Marta Malinka Janowska", czyli imię, ksywka i nazwisko. Bardzo spodobał mi się nagłówek. Jest to zwykły napis, który jest także w belce, ale zamiast słowa "Malinka" autorka zastosowała obrazek maliny. Pomysłowe, urzekło mnie! Niestety gorsze rzeczy też muszę wypisać, a jest to szerokość bloga. Zdecydowanie jest za dużo! Zmniejsz szerokość bloga, a pierwsze wrażenie będzie idealne! 

Szata graficzna 6/10 pkt.
Niby w szacie graficznej nie ma nic niezwykłego, ale lubię skromność. Jak już pisałam - nagłówek mnie urzekł. To zastosowanie obrazka malinki zamiast słowa jest bardzo pomysłowe! Kolorystyka także się ze sobą bardzo zgrywa. Ogólnie na blogu jest bialutko, ale nie przeszkadza mi to w żadnych stopniu. Sprawia to dobre, estetyczne wrażenie. Jedyne co mi trochę przeszkadza jest długość i szerokość bloga. Szerokość - niby są trzy posty - tyle ile ich powinno być, lecz zamieszczasz w nich mnóstwo zdjęć i z tego jest ta długość, a szerokość tak jak już napisałam w punkcie powyżej, jest po prostu za duża.

Styl postów 15/20 pkt.
Przeczytałam jakieś kilkanaście postów i w sumie nie znalazłam za dużo błędów. W niektórych zdaniach są błędy gramatyczne i interpunkcyjne, ale ortograficznych żadnych nie znalazłam. Posty piszesz dość długie i za to bardzo duży plus! Często natykam się na blogi, gdzie w jednym poście jest pięć, sześć zdań - a u Ciebie jest całkowicie inaczej - bardzo mi się podoba! Nie wiem co jeszcze dopisać to tego punktu, ponieważ prawie wszystko jest dobrze!

Dodatki 3/5 pkt.
Jeżeli chodzi o dodatki - tutaj też prawie jest wszystko dobrze! Dodatki są wszystkie te, które są najpotrzebniejsze, nie ma żadnych zbędnych gadżetów, które psuły by wygląd lub opóźniały przeglądanie bloga. Jedynie co mnie zasmuciło, jest to, że nie ma etykiet do postów. Lepiej abyś zaczęła dodawać kategorie do postów - tak przeglądającym Twojego bloga będzie łatwiej znaleźć szukanej rzeczy na blogu.

Dodatkowe punkty 2/5 pkt.
- za pomysłowe użycie malinki w nagłówku,
- za dość długie posty.

Podsumowując
Autorka razem zdobyła 33/50 punktów. Znakomicie! Jak już pisałam - jedynie co bym zmieniła to szerokość i długość bloga - reszta jest świetna. Gratuluję!

5 komentarzy:

Unknown pisze...

Taka...krótka ta opinia.

Anonimowy pisze...

Można jakoś do Ciebie dołączyć?

Hope pisze...

Mogłaś podać jakieś przykłady błędów.
W sumie to dobra ocena.
Czy dzisiaj pojawi się ocena mojego bloga (w-zwierciadle--codziennosci.blogspot.com)? Pytam z ciekawości. Z góry dzięki za odpowiedź.

Gosia ♥ pisze...

Fajna ocena :)

Hope pisze...

Zmieniłam tło na blogu, mam nadzieję, że to nic nie szkodzi. Tylko i wyłącznie tło, i kolor linków.

Prześlij komentarz

Blog contents © Ocenialnia Blogów Emsils 2010. Blogger Theme by Nymphont.